اس ام اس طنز
نوشته شده توسط : وحید

يه روز غضنفر ميفته دنبال دختره با سنگ ميزنه توو سرش . بهش ميگه خوب مختو زدم ها !!!

 

غضنفر جوراب مي خره براش بزرگ بوده جلوش پنبه ميذاره !

 

هر وقت کسي رو ديدي احساس کردي ميخواد بغلت کنه و فقط تو مي بينيش... زبونت بند اومده... صدايي نمي شنوي... زمان نمي گذره... مطمئن باش عزرائيله

 

عربه بچش تو اتوبوس به دنيا مياد اسمشو ميذاره عبدوالواحد

 

به تركه ميگن يه جمله بساز که توش آب باشه . ميگه : لوله

 

يارو خونه ش توي بينهايت بوده ,شبا از صداي برخورد خطوط موازي خوابش نمي برده !!

 

مگسه نامزدش رو مي گيره تو بغلش، ميگه: عزيزم! من تو را با هيچ گهى عوض نمي کنم!

 

زن حيف نون بهش مي گه شوهر همسايه، هر روز صبح که مي خواد از خونه بره بيرون زنش رو بوس مي کنه، تو چرا اين کار رو نمي کني؟
حيف نون مي گه: آخه من که زن همسايه رو خوب نمي شناسم!

 

اصفهاني ها وقتي مهمان براشون مياد اين طوري تعارف مي کنند: لطفا اين ميوه ها را هم ملاحظه بفرماييد!

 

مي دونم تا SMS مياد دعا مي كني كه من باشم، مي خواستم بگم دعات مستجاب شد!

 

هه هه هه...
ببخشيد، يه لحظه تو رو تو ذهنم تجسم کردم، نتونستم جلوي خنده مو بگيرم!




:: موضوعات مرتبط: اس ام اس خنده دار , ,
:: بازدید از این مطلب : 868
|
امتیاز مطلب : 63
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : 13 اسفند 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: